25.4.11

Svītrainas bikses 2

Jau stāstīju, kāds man pavasarī uznāk šūšanas bums un tā rezultātā tapa svītrainas bikses.

Bija ieplānotas arī otras bikses, gaišas, vasarai. Jāsaka, ar šīm kaut kā nevedās šūšana. Pirmkārt, piegrieztne gadījās ne tik veiksmīga kā tumšajām biksēm (gribējās man tās platākas), līdz ar to bija problēmas ar piegriešanu (pietrūka auduma platumā, bet šī "vaina" ir viegli labojama ar vecmāmiņu metodi), tad pats šūšanas proces neritēja tik viegli - nācās mērīt un pārmērīt, labot un pielabot.

Teikšu godīgi, ja komentārā neapdomīgi nebūtu pateikusi, ka iedvesmas uzplūdā jau piegriezu tās bikses, pieļauju, būtu tās nobāzusi līdz "labākiem laikiem". Redz, publiskam apsolījumam ir arī pātadziņas efekts un, lai cik grūti man gāja, pirmslieldienu nedēļā es tās uzšuvu! Pati esmu bezgala gandarīta, jo citādi tie piegrieztie auduma gabali varētu arī nesagaidīt savu uztapšanu plānotajās biksēs. :)

3 komentāri:

  1. labs darbiņš, kas padarīts. Nevilšus lika man aizdomāties, cik ārprātīgi daudz man nobāzti izgrieztie, nesašūtie un pa pusei sašūtie apģērbi, kuri diemžēl vairs tā arī netiks pabeigti, jo vairs nav aktuāli... :(
    Malacis, ka nepadevies :)))

    AtbildētDzēst
  2. Inese, paldies! Tiešām labi, ka padarīts :), jo tik daudz jaunu ideju pavisam citā jomā pa galvu rosās :)))

    AtbildētDzēst