24.1.11

Rokdarbnieces sapnis. Lampa

Jau trešo dienu (precīzāk, vakaru) rosos savā "jaunajā" rokdarbu istabā. Sākot kaut ko praktiski darīt, uzreiz parādās vajadzība pēc dažām "pirmās nepieciešamības" lietām. :)

Galds ir, šujmašīna ir, pagarinātājs ir, gludināmais dēlis ir. It kā viss vajadzīgais būtu, taču nekā! Uzreiz konstatēju trīs trūkstošas lietas.

Pirmā - pulkstenis. Var jau nodoties sev patīkamai nodarbei, neskaitot laiku, taču gan mājinieki drīz vien izrādīs protestu (pusdienas taču jāgatavo), un arī pašai tomēr vajag kādu laika mēra sajūtu (miegam arī laiks jāatvēl). Lieks pulkstenis mājās tika atrasts un problēma atrisināta.

Otrā - atkritumu grozs. Diegu gali, atgriezumi un vēl šis tas nevajadzīgs kaut kur jāizmet. Pagaidu variants atrasts kastes vāka veidā, tāpēc šī jautājuma dizaineriskāks risinājums nav tik steidzams.

Un trešā lieta - lampa! Lai arī šajā telpā ir ļoti labs griestu apgaismojums, darbam pie galda nepieciešama papildus gaisma. Turklāt, tumša auduma šūšana ar šujmašīnu tikai pie griestu lampas draud ar nevēlamiem sarežģījumiem, tādiem kā greiza vīle, kas pēc tam jāārda (arī ārdīšanai vajag labu gaismu). Tā kā es daudz krustiņoju, tad ļoti labi apzinos laba apgaismojuma priekšrocības.

Mājās krājumos liekas "ideālas" lampas neatradās. Un kas ir "ideāla lampa", es zinu, jo man tāda ir. Par to stāstīju krustiņošanas darbavietas aprīkošanas procesā šeit (Izšūšanas rāmji).


Toreiz man vajadzēja pieskrūvējamu lampu, taču tagad vajag uz galda novietojamu, kuru būtu ērti pārvietot pa vairāk kā divus metrus garo darba galdu.

Ja nav lampas, tā ir problēma, un problēma ir jārisina. Jau no rīta kolēģiem apjautājos, vai tādas lampas ir pārdošanā un sagādniekam tika dots uzdevums tādu lampu iegādāties. Uz pusdienlaiku mana ideālā lampiņa jau bija klāt (maksāja 8 latus).


Kā esmu secinājusi, ņemot vērā to, ka man nav ideāla redze, rokdarbiem vajag ļoti labu apgaismojumu, ko dod laba lampa - ar labu gaismu, kas maz patērē elektroenerģiju, ir stabila, ar garu lokāmu kāju un grozāma uz visām pusēm. Un, protams, krāsa! Man patīk gaiša, jo melna atgādina ofisu, bet man prasās mājīgumu. :)

Jau iemēģināju savu jauno lampiņu praksē, pie tās strādāšana ir ideāla, nav nepieciešams pat griestu apgaismojums.

4 komentāri:

  1. Hela!
    Priecājos, ka vēlies izšūt ziedu apsveikumu. Kas tev patiktu labāk - rozes vai īrisi? Vai jebkurš?
    Labs apgaismojums mūsu darbiem ir svarīgs. lai sokas!

    AtbildētDzēst
  2. RitaGri, paldies par novēlējumu.
    Ziedu apsveikumi abi skaisti :)

    AtbildētDzēst
  3. Nu zinies - tava baltā lampa noteikti ir radiniece divām manām melnajām šujamlampām! Šīs ir labas - var pagriezt, pievilkt ka vajag!

    AtbildētDzēst