2.4.12

Man dāvanā biscornu

Mierā jau es nevaru nosēdēt. :) Izdomāju, ka pēc ilgāka laika krustduriens.lv lapā vajadzētu kādu apmaiņas projektu uzrīkot. Tā noorganizēju pavasara apmaiņas projektu, kura ietvaros katrai dalībniecei jebkurā tehnikā bija jāuzmeistaro adatu spilventiņš un, pievienojot dāvaniņu, jānosūta savai projekta pāriniecei.

Man izlozējās krustiņotāja Nazītis no Ventspils (un es viņai :D). Mans sūtījums jau nedēļu kā blandās kaut kur pa pasauli un nesaprotamu iemeslu dēļ vēl nav sasniedzis galamērķi, taču mani šodien sagaidīja tas priecīgi satraucošais mirklis, kad bija jādodas uz pastu un, pārnesot paciņu mājās, nepacietīgi jāpiekļūst tās noslēpumainajam saturam. :) Viss notikās un, lūk, ko es saņēmu!
Konfekšu kaste, šokolādes konfektītes aitiņu un zaķīšu formā (es kā saldummīle, protams, vispirms par to :D), apsveikuma kartiņa Lieldienās,  izšūšanas efektdiegi un galvenais visa šī procesa "vaininieks" - adatu spilventiņš. Līdz šim man nav bijis biskornītis, nu šis daudzstūrainais veidojums ir arī manā īpašumā!
Man izskatās, ka uz tā būtu izšūtas pelītes. Nu tik draiskas, jautras un mīlīgas. :)
Paldies Ilvai no Ventspils par šo pavasarīgo dāvanu! Tomēr tas ir tik jauki apmainīties dāvanām!

2 komentāri:

  1. Tev biskornīts ar veselu stāstu - kā pelīte gatavoja dāvanu, tāda doma man radās.

    AtbildētDzēst