18.9.15

Ābolu rožmaizītes

Šim skaistumam es nevarēju paiet garām. :)
Un vēl izlasot atsauksmi blogā Absolūts ēd, bija skaidrs, ka jāizmēģina.
Šķietami sarežģītā forma ir ļoti viegli pagatavojama.
Izvēloties sarkanus ābolus, vizuāli rozītes būs daudz krāšņākas. :)

Pagatavošanas laiks: 20 min., plus apmēram 40 min. cepeškrāsnī

6 rožmaizītēm vajadzēs:
1 iepak. kārtainās mīklas,
1 ēdk. miltu,
2 āboli,
1/2 citrona sulas,
apmēram 1/2 litrs ūdens,
kanēlis,
brūnais cukurs (var nepievienot),
ievārījums (jebkāds, es izmantoju aveņu),
pūdercukurs,
apaļās cepamformiņas.

Manuelas pamācībā viss ir ļoti labi parādīts, kas un kā jādara.
Man nav mikroviļņu krāsns, tāpēc es, tāpat kā Ilze, ābolus nedaudz pavārīju katliņā (tie ir cieti un tos grūti sarullēt, bet pavārot tie kļūst plastiski).
Cukuru pievienoju, jo man bija skābi āboli.

Mans secinājums - ātri, viegli pagatavojams skaists kulinārmeistarojums. Noteikti atkārtošu, tikai nākamreiz arī mīklu gatavošu pati. Šī nu ir tā recepte, kas paliks manā gatavojamo ēdamlietu sarakstā.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru