17.5.11

Kartiņlietas

Kas to būtu domājis, ka, lai izgatavotu tādu mazītiņu lietiņu, vajadzīgs tik daudz laika, materiālu, pacietības, izdomas. Neteikšu, ka tas ir viegli, nemaz nav viegli. Turklāt vēl darbojas iesācēja punktiks - vienā darbiņā vajag aptvert visu, izmantot visus pieejamos aprīkojumus un visas idejas. :))) Ar laiku tas pāries. :)

Te būs daži mani centieni kartiņu darināšanā.

Patīk man tā ideja ar nolocīto stūrīti, taču nesanāk tik smuki kā gribētos. Laikam papīrs jāņem plānāks.

Izmēgināju kartiņas noformēšanā lentīti. Lai kā man gribējās sasiet smuku bantīti, neizdevās neparko. Būs jāpatrenējas. :)

Un te no iekšpuses.

Te atkal variants aptvert iespējami neiespējamo. :) Izmēģināju uzlīmes. Vispār tās pašas par sevi ir tīri labas, bet tām kaut ko piekombinēt klāt... diezgan sarežģīti.


Tā kā kartiņa dēļ puķītēm un lapiņām ir apjomīga, to vajag kaut kur ielikt. Taisīju atbilstošu kastīti.



Kad skaties kartiņu darinājumus internetā, šķiet, kas tur ko neuztaisīt. Kad apsēdies pats taisīt, tad nemaz tik ātri un viegli nesokas.

8 komentāri:

  1. skaisti. un saņmet būtu ārkārtīgi patikami tādu :)

    AtbildētDzēst
  2. nu ne pa jokam esi aizrāvusies :)
    Jā man arī reizēm paskatoties citu kartiņas liekas, ka es taču arī varētu čih-pih un gatavs tādas uztaisīt :), bet tad sevi piebremzēju ar domu, ka tik viegli nu man neies vis... :D
    Tai pirmajai kartiņai lapiņas un ziediņi ir gatavi, jebšu pati viņus burzīji un strīpoji?

    AtbildētDzēst
  3. Madara, paldies! Tā trešā ar kastīti rīt tiks uzdāvināta, ceru, ka saņēmējai patiks.

    Inese, jā, man viss ir "pa nopietnam". :D
    Pirmajai kartiņai ziediņi un lapiņas ir gatavi, bet esmu izstudējusi, kā tos šādus dabūt gatavus pašai. Nez kā veiksies, kad būs jāķeras pie lietas, pamācībās jau vienmēr viss ir vienkārši. :)

    AtbildētDzēst
  4. :) jā, pamācības es arī esmu redzējusi, tāpēc likās interesanti, kā tas ir praksē :D
    Gaidīšu, kad izmēģināsi, noteikti atskaities par procesu :)))

    AtbildētDzēst
  5. Nu āķis ir lūpā.Skaistas kartiņas,būs man ar jāpamēģina.Vai līmējot kopā daļiņas izmanto abpusēji līmējošo skoču?

    AtbildētDzēst
  6. Inese, noteikti atskaitīšos. Kad nonākšu līdz tam. :)

    NiPa, paldies! Daļai izmantoju divpusējo skoču, daļai PVA līmi. Ar skoču sanāk labāk, taisns papīrs, bet ar līmi piņķerīgi - kā vairāk līmes,tā izžūstot var veidoties grubuļaina virsma.

    AtbildētDzēst
  7. Runājot par divpusējo skoču, jāatzīst, ka man ar to tās detaļas īsti neturas klāt pie pamatnes, tādēļ vēl aizvien izmantoju sauso vai karsto līmi, lai kaut ko pielīmētu vai salīmētu.
    Kādas firmas divpusējo skoču Tu izmanto un kur pirki?

    p.s. Ja nevēlies, lai veidotos grubuļaina virsma, iesaku izmantot sauso līmi.

    AtbildētDzēst