12.10.11

Dekupāžēta lādīte



Dekupāža. Turpinājums

Bija stāsts par dekupāžētu pulksteni. Toreiz šai manai darbošanās kārei bija turpinājums - eksperiments nodekupāžēt lādīti.
Eksperiments tādēļ, ka manis dekupāžai izvēlētā lādīte bija no caurspīdīgas plastmasas. Kā uzlīmētas salvetes izskatīsies uz šāda materiāla, nebija ne jausmas. Taču, tā kā biju apsolījusi parādīt savu "dekupāžas māku" krustiņforuma meitenēm, bija vien jāķeras pie lietas.
Šī plastmasas lādīte iepriekš bija konfekšu kaste, protams, no visām pusēm pamatīgi aplīmēta ar etiķetēm. Lai tās un līmi dabūtu nost, nācās spēcīgi to rīvēt un berzt, kā rezultātā plastmasa zaudēja spīdumu. Tā kā biju plānojusi to apstrādāt ar dekupāžas līmi-laku, tas nebija kristiski. Taču! Es neperedzēju vienu būtisku apstākli.

Dekupāžas process notika trakoti karstā dienā, viss žuva ļoti ātri, pats biji kā uz pannas. Šādos "ekstremālos" apstākļos :D tomēr izdevās man to kastīti nolīmēt ar salvetēm, taču ne gluži tik labi kā gribētos - vietām salvetes nedaudz sačokurojās un nebija iztaisnojamas. Lai to labotu un defektu pārvērstu par efektu, vēlāk ladīti nobēru ar gliteriem un nopūtu ar laku. Tāpēc tā ir tik saulaini-Ziemassvētku garā. :)

4 komentāri:

  1. ... bet nu rezultāts jau, manuprāt, ir ļoti skaists! Nebiju redzējusi dekupāžas tehnikā izdaiļotu caurspīdīgu priekšmetu, man ļoti patīk!

    AtbildētDzēst
  2. Man ari patīk! Vienmēr jau defektus var pārvērst par efektiem, tās sačokurojušās salvetes manuprāt pat interesantāk izskatās...fočenēs gan es to nesaskatiju :)

    AtbildētDzēst
  3. Aija, ineta, paldies!

    ineta, tas čokurojums ir neliels, bet ja to zini, tad tas traucē. :) Veiksmīgi tad esmu piefrišinājusi. :)

    AtbildētDzēst