17.1.12

Kārtība ikdienas receptēs

Ka jau īstenam krajējam, man ir daudz recepšu grāmatu, žurnālu, dažādu pierakstu burtnīcu utt.utjpr. Taču tās jau tiek lasītas pa retam, bet no tām gatavojamās receptes bija sakrājušās uz dažādām lapiņām, kas virtuves eksperimentu rezultātā bija pamatīgi "cietušas".

Pirms daudziem, daudziem gadiem prātā iešāvās doma, ka ikdienas lietojamās receptes varētu salikt tādā kastītē, kas aizņemtu maz vietas un virtuvē  būtu vienmēr pa rokai. Kastīte man jau bija, tātad jāmeklē un jāpērk speciāli kartoni... Ideja laba, tikai tās īstenošana tika atlikta, atlikta... un atlikta, jo ir taču svarīgākas lietas darāmas. :)

Tā tas droši vien vilktos mūžīgi, ja ne Aijas blogā ieraudzītā ideja receptes rakstīt uz kartoniem, kas izgriezti no dažādiem iepakojumiem, vienvārdsakot, otrreizēja izmantošana. Man pašai tas prātā nu nekādi neienāca. Un te nu sakās! Es tos kartonu sāku redzēt visur! Un satapa to kartīšu 9,5x15 cm izmērā tik daudz, ka man gatavojamo recepšu nav tik daudz. :D
Toties tagad - atver virtuves skapīša durtiņas un tur tik kārtīgi stāv manas receptītes. :)

6 komentāri:

  1. Gan jau savairosies arī receptes!
    Kas var būt labāks par kārtību! Feina ideja un izpildījums!

    AtbildētDzēst
  2. Nu, dikti feini un galvenais - kārtība mājās.

    AtbildētDzēst
  3. Cik jauki! Galvenais, kas man pie šī visa patīk- ērtā lietošana un tas jau galvenais, vai ne? Un jā, tagad pat mans vīrs pirms katra kartona gabaliņa izmešanas prasa- vai tas tev var noderēt :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Manējie to pašu prasa, vai man nevajadzēšot. :)

      Dzēst
  4. Ideja laba, un man tas ir kā atgādinājums, ka arī būtu jāķerās pie recepšu kārtošanas. Ir jau it kā sarakstītas, izprintētas utt., dažas pat ielaminētas, butu tukai jāsaliek pa kategorijām.

    AtbildētDzēst
  5. Labi, ka ir kur augt!! Man jau arī paziņas (ne tikai draudzenes prasa-šito mest ārā vai atnest tev?:):):) )

    AtbildētDzēst