13.6.13

Mans GK. Lepojos

Golden Kite - pēc mākslinieku shēmām izstrādātas izšūšanas shēmas ar lielu krāsu un jaukto toņu daudzumu.

Arī es pieķēros šādam liela apmēra darbam, kas prasa izšuvējas milzīgu pacietību, uzmanību, cītību, neatlaidību, organizētību. Lai cik dīvaini tas nebūtu (jo man visu vajag ātri, tūlīt un uzreiz), ar to visu nācās satikt gandrīz trīs gadus ilgu laiku. :) Savienot algotu darbu un tik darbietilpīgu rokdarbu ir ļoti grūti. Priecājos, ka man tas, lai arī garā laika posmā, tomēr ir izdevies un ir taustāms rezultāts. :)
Kopsavilkums:
- process no 2010.gada vasaras (kad tika izvēlēts sižets un sākti sagatavošanās darbi) līdz 2013.gada jūnijam,
- šajā gleznā izšūti 127'664 krustiņi (ar papildus divām rindiņām - 404 x 316 krustiņi),
- ierāmēta darba izmēri: izšuvums 62 x 47 cm, rāmja izmērs 76,5 x 61,5 cm.

Visa procesa sīks apraksts. Patīkamu lasīšanu. :)

14 comments:

  1. Ārprāts, kas par darbu, kas par rezultātu! Apsveicu! :)

    Bet varbūt tajā visā ir kāda dziļāka doma (''jo man visu vajag ātri, tūlīt un uzreiz'') un tieši tāpēc Tev bija jāiziet šim procesam cauri! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Aija, paldies! :)
      Dažreiz pati brīnos, kur man tā pacietība rodas. :D
      Un piekrītu par to dziļāku domu. Vakar šī meitenītes lūgšana pasargāja manu vīru, jo bija mašīnā, kad viņš to veda mājās... Šodien varu par to mierīgi runāt. :)

      Dzēst
  2. Kaut kas apbrīnojams!!! Dziļi paklanos šādas pacietības un prasmes priekšā!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ilze, paldies! Pacietību vajag gan, prasme nāk ar darbošanos. :)

      Dzēst
  3. Kā es Tevi saprotu! (kaut gan GK es vēl neesmu krustiņojusi)... Pārlasīju procesa aprakstu un apskatījos procesa bildes, paldies par iespēju sekot Tavam grandiozajam projektam.
    Apsveicu ar galarezultātu!!! Manuprāt, ļoti veiksmīgi izvēlēts rāmis. Es ceru, ka paleposies ar galarezultātu klātienē kādā no mūsu tusiņiem.
    Un tagad nākamo GK, vai ne?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. ceita, pateicos! :) Daudzi tavi darbi ir bijuši tik iedvesmojoši (nu, tu jau to zini), tostarp arī lielie krustiņdarbi.
      Labprāt parādītu šo darbu arī citiem, jo es ar to tiešām lepojos. Vēl tikai jāiemācās laikus sabīdīt, lai visur var tikt. :)
      Nākamo labprāt šūtu GK (man "pietiktu" veselā saprāta ko tādu atkal uzņemties :D), bet nē, mani gaida n-tie Dimensions komplekti. :)

      Dzēst
  4. Cepuri nost Helas priekšã, ir iemesls nelielām svinībām. Man arī gadījies iesākt darbu, ko pabeidzu tikai pēc 2 gadiem un liekas, ka visgrūtākais bija sanemties un atkal un atkal atgriezties pie tā, lai pabeigtu. Bet rezultāts ir to vērts.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Kintija, paldies!
      Šis procesa ziņā nav ilgākais darbs. Pērlīšu kallas man aizņēma 5 gadus (http://heladarbojas.blogspot.com/2011/10/perlisu-kallas.html). Tā ka šoreiz vēl "ātri" tiku galā. :D
      Pieķerties iesāktam darbam - tas tiešām prasa lielu saņemšanos, it īpaši, ja pārtraukums bijis tāds garāks. Kā smejos - audzinu raksturu un pacietību. :)

      Dzēst
  5. super! Tagad saprotu, kāpēc no bloga biji nozudusi :) es vēl uz ko tik lielu nebiju saņēmusies, bet nākošo vai aiznākošo gadu varētu gan beidzot

    AtbildētDzēst
  6. Ir patiess iemesls ar ko lepoties!

    AtbildētDzēst
  7. Fantastiski skaists lieldarbs! Varu iedomāties Tavas sajūtas pēc tā pabeigšanas, kad lepnums mijās ar prieku un gandarījumu. Fantastiskas sajūtas, vai ne? Burvīgs darbs! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies!
      Rokas klēpī salikusi nevaru nosēdēt ne mirkli. Cita lieta, cik praktisks vai izdevies ir darbošanās rezultāts. Šoreiz prieks sirdij un acīm. :)

      Dzēst