18.3.18

Mirabilia. The Raven Queen

Mirabilia Designs MD-139 The Raven Queen
Mirabilia Designs
Izmērs 150 x 280; krustiņš, puskrustiņš, 3/4 krustiņa, aprakstošs bekstičs, pērlītes; izšuvu uz Zweigart Lugana 25 ct. Kāpēc tāda auduma izvēle, stāstīju šeit.
Nora Corbett šim dizainam piedāvā izvēlēties 32 ct, bet tā kā man tas ir lielāks, melno krāsu izšuvu ar trim diegiem. 

Kā vienmēr, audumu marķēju. 

Izņēmu marķējamos diegus, izmazgāju, izgludināju, atkal nostiepu uz rāmja un tad piešuvu pērlītes. Lai pērlītes nespiestos cauri audumam un to nesabojātu, rullējot kā starpliku izmantoju dvieli. Tikai pērlīšu piešūšana vien aizņēma trīs dienas.

Man ir viens liels manu krustiņdarbu fans, kurš vienmēr interesējas, ko es tur pie tā rāmja daru. ))) Tā kā man patīk izšūt uz augstumā šaura rāmja, tad auduma lielākā daļa bija uzrullēta un viss darbs kopumā redzams nebija. Noņemot no rāmja, man pašai bija pārsteigums, cik tas izšuvums tomēr ir liels, bet vīram bija liels pārsteigums, ka tas darbs nav tik melns kā sākotnēji likās. ))) Jo šķita, ka es šuju tikai ar melniem diegiem.
Kraukļu karaliene
Izšūtā rāmja izmērs 29 x 54,5 cm.
Kraukļu karaliene prasīja 40 izšūšanas dienas.

2 komentāri: