6.7.11

Kartiņa kāzām

Lai arī mana kleita jums negāja pie sirds (spriežu pēc komentāriem :D), es tajā jutos ļoti labi. Tā kā apdomīgi garajai svārku daļai iešuvu arī oderi, varēju droši iet visās gaismās un starmešos bez jebkādas neveiklības sajūtas. :)

Pirmo reizi piedalījos krievu cilvēku kāzās. Lai arī latviešu kāzu pārzināšanā neesmu liels speciālists, tomēr savs priekšstats par šo lietu ir. Arī pati esmu plānojusi kāzas no A līdz Z, būdama vedējmāte māsas lielajā notikumā. Bija interesanti iejusties nedaudz savādākā atmosfērā un pavērot šo visnotaļ jauko pasākumu. Un savā spilgtajā kleitā šajā sabiedrībā jutos tiešām labi.:)

Šim notikumam gatavojos ar lielu atbildību. :) No darba kolektīva tika pirkta dāvana, kuru pēdējā brīdī man nācās arī iesaiņot, kas izdevās pat ļoti veiksmīgi, tikai diemžēl steigā aizmirsās nofotografēt. Taču savlaicīgi no uzaicināto kolēģu-viesu puses dāvinātajai naudiņai uzmeistaroju kartiņu un aploksni.

Kartiņas iekšpusē augšējā daļā uztaisīju kabatiņu naudiņas ievietošanai, bet apakšējā daļā tika uzdrukāts un ielīmēts teksts.

Izmantoju speciālās 30x30 papīra loksnes, sudrabotais papīrs ar spīduma efektu. Kartiņas izmērs apmēram 20x21 cm, aploksne lielāka, lai var ērti un dziļi ievietot "vērtīgo" kartiņu. :)

Dzīvē izskatījās jauki. :) Kolēģiem šāda veida apsveikums (es domāju - pašdarināta kartiņa) bija kas jauns un neredzēts. Tagad "pabira" pasūtījumi kāzu naudiņkartiņām. Tā ka būs atskaitītes vēl. :)

5 komentāri:

  1. Skaisti.Gaumīgi.Man ļoti patīk un kleita man ar patika.

    AtbildētDzēst
  2. Tev šitais scrap pasākums ir aizgājis pa nopietno :) Īstenībā tik klasisks un neitrāls - nemaz neizskatās pēc pašdarinājuma (t.i., nav nekādu pārspīlētu detaļu). Ļoti skaisti!

    AtbildētDzēst
  3. Man arī ļoti patīk! Un kleita patika :) Varu iedomāties, cik tā labi izskatījās Tev pašai mugurā, nevis manekenam... :) Un kad man neviens neko neiekomentē, es saku sev tā- visi ir mēmi, viņiem nav ko teikt! :D

    AtbildētDzēst
  4. Aija, paldies!
    Par "visi ir mēmi, viņiem nav ko teikt" - tas ir labais! :D

    AtbildētDzēst