3.1.15

Rokdarbošanās

Paldies maniem uzticamajiem un pacietīgajiem lasītājiem! Pusotra gada klusēšanas, taču jūs tik un tā esat mana bloga sekotājos! Paldies!

Neskaitāmas reizes prātā esmu "rakstījusi" vārdus, teikumus, aprakstus, pārspriedumus un visādus citādus sacerējumus savam blogam. Taču tie tā arī palikuši tikai iedomu līmenī. Nu esmu apņēmības pilna labot šo situāciju un atrādīt jums savu rokdarbošanos.

Tie nebūs hronoloģiski stāsti, tās būs piezīmes par maniem mazākiem un lielākiem darinājumiem, sīkākiem un nopietnākiem meistarojumiem, par veiksmēm un arī klupšanas akmeņiem savu ideju īstenošanā. Ceru, jums būs interesanti. :)




8 komentāri:

  1. Gaidu ar nepacietību! Prieks, ka esi atpakaļ :)

    AtbildētDzēst
  2. Ar atgriešanos!:)
    Inga no http://2sisters-rainbow.blogspot.com

    AtbildētDzēst
  3. Es arī priecājos, ka esi atgriezusies! Ļoti labi saprotu to agregātstāvokli, kad blogam domātais, cerētais, ir palicis tikai iedomu līmenī:) Man arī ir apņemšanās rakstīt biežāk, lai arī apjoma ziņā mazāk. Kaut nedaudz, un kad nu tiešām uz to velk! Lai Tev arī izdodas!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies! Tiešām ceru, ka mana apņemšanās būs gana stipra. :) Ja tu kaut ko dari, darāmais ieiet pieradumā, nepieciešamībā un tas šķiet pats par sevi saprotams. Taču, ja notiek pārtraukums, atsākt ir ļoti grūti, jebkurā jomā. Atrodas simts un viens iemesls, kāpēc plānotais jāatliek un jāatliek. :) Centīšos.

      Dzēst
  4. Sveika, Hela, Jaunajā gadā!!!!! Liels liels prieks Tevi lasīt!!!!! Vairs nepazūdi tik ilgi! :)

    AtbildētDzēst