14.1.15

Trikotāža

Trikotāžas šūšanas apgūšana.
Vieni saka - nav pateicīgāka materiāla šūšanai par trikotāžu, citi - tas ir sarežģīti, vajag speciālu aprīkojumu. Kā tu uzzināsi, ja nepamēģināsi?

Tas, ka nešuvu trikotāžu, neliedza man veidot tās krājumus. :)
Mēģinājums jau bija. Ķēros tai lietai klāt, izvēlējos pabiezu, diezgan neelastīgu trikotāžu, atradu iedvesmas modeli un uz priekšu!


Lai nošūtu malas, vajag dubultadatu. Tobrīd tādas neesamība lika izvēlēties citu apstrādes veidu un es malas nošuvu ar dekoratīvo dūrienu. Vai tā dara? Nezinu. Man ir tā.
Par pamatu izmantoju šādu kleitas modeli, noīsinot to līdz džempera garumam un netaisot šuvi aizmugurē.
Diana Moden 11/2011

2 komentāri:

  1. ...es ar iemēģināju roku trikotāžas šūšanā... nekāda vaina... un vēl ir atsevišķs dūriens šujmašīnai, lai šūtu ar trikotāžu...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, izrādās, nav tik traki. :)
      Man ir šujmašīnai trikotāžas dūriens un ir overloks. Taču viss nezināmais sākumā biedē. :)

      Dzēst